Pipi Kakaland

Op vakantie kwam ik op de toiletdeuren de grappigste dingen tegen, heb ze niet allemaal gefotografeerd maar bij een paar kon ik het toch niet laten om er een plaatje van te maken.
Zoals bij Kaap Hoorn, een strandtent die niet op het strand ligt maar een stukje er voor. Vroeger een heel gezellige leuke zaak met wat stronken als stoelen, wat oude banken voor de zaak waar je op in het zonnetje kon zitten.
Nu helemaal verbouwd, strak en super groot geworden, wij zijn meer fans van de eerste versie maar we hebben er toch wel wat gedronken. En Wim heeft nog even zijn kop in een tijger gestoken…. Maar het ging over de toiletten en de titel van dit blog stond daar boven de toiletten.
Op de boot was niet zo spectaculair maar had er toch een foto van gemaakt

Dan zoals op de dag dat we met de huifkar meegingen, natuurlijk gingen alle dames nog even naar het toilet voordat we gingen rijden en ik ook. Even kijken welke deur zou ik nemen, nou de plaatjes spraken voor zich toch???

En bij het Heartbreak Hotel, geen hotel zoals de naam zou doen vermoeden maar een heel leuke strandtent met een mooi strand waar we een paar keer gewandeld hebben. Helemaal ingericht in de stijl van de Elvis Presley tijd…. dus ook de toiletdeuren

Maar het meeste ben ik achter “de rode deur” geweest.
Dat was in het restaurant terras naast onze camping waar we iedere avond voor het eten wat gingen drinken en ook een paar keer als we geen zin hadden om te koken gegeten hebben. De Rustende Jager
Als iemand vroeg waar is het toilet was altijd het antwoord, achter de rode deur. In het toilet een roestig schuifslot met gebruiksaanwijzingen en ik was iedere keer weer blij dat ik hem open kreeg.😂😂