Een boom opzetten..

De vorige keer dat we op Terschelling waren zaten we op dezelfde camping, zelfs in hetzelfde huisje als waar we nu weer zaten.
Toen we aankwamen zei ik al tegen Wim, dan komen we langs de versierde bomen of zal dat nu inmiddels verwijderd zijn.
Het was wel verwijderd maar er waren nu allemaal nieuwe haakwerken voor in de plaats gekomen en alle bomen op de weg naar de camping waren aangekleed met figuren van Terschelling.


In het begin had ik het niet goed van dichtbij bekeken en had ik gedacht dat er ook bomen met patchwork bij waren.
Maar een nader onderzoek (nou ja onderzoek, gewoon beter kijken) bleek dat het toch allemaal gehaakt was.


Wim vindt het echt vreselijk maar ik vind het wel lollig en heb ze net als de vorige keer weer op de foto gezet.
De bomen zien er nog steeds heel gezond uit dus ik ga er maar van uit dat die er niet onder te lijden zullen hebben.

18 gedachten over “Een boom opzetten..

  1. Ik ben het met Wim eens. Het is ook een tijd de gewoonte geweest kunstwerken met haakwerk op te leuken. In Frankrijk was er zelfs een oude kloostergang met dergelijk werk. Ik vind het echt niks.
    Het schattige beeldje van Kaatje in Blokzijl naast de sluis heeft een knaloranje sjaaltje om met een QR-code. Zonde van het beeldje.
    Voor de foto hebben we het sjaaltje even weggehaald en natuurlijk daarna weer om haar halsje geknoopt.

    1. Geen idee wat er achter zit. Zes jaar geleden zaten we ook op dezelfde camping en waren ze ook zo aangekleed. Was wel handig want ik wist altijd precies waar onze camping was.

  2. Ik zit in “het kamp Wim” , prachtige werkstukken om aan een muur te hangen, dan komen de werken ook beter tot z’n recht . Maar ik zie écht liever die mooie basten van de bomen zonder dat haakwerk.

Plaats een reactie