Zomaar onderweg

Vandaag een makkelijk blogje, soms kom ik ook leuke dingen tegen onderweg zoals vorige week toen ik mijn informatieboekjes aan het rondbrengen was zag ik op een boom een verzameling blauwe en witte nestkastjes hangen. Rondom de boom was ook een gezellige bank aangebracht……. ik vond het wel een leuk gezicht, weet niet of de vogeltjes er ook echt in gaan broeden.

Gisterenavond ging ik naar de fysiotherapie om te trainen en zag ik op een van de nietjes waar je je fiets tegenaan kan zetten een happystone liggen. Ik vind het wel grappige dingen.
Heb er ooit eerder een gevonden in een natuurgebied met een schaapje er op. Op deze stond “Speciaal voor jou happy stone, daar word je happy van” .
Je kan zo’n steen laten liggen maar ook een ander plaatsje geven, ik heb hem laten liggen want als je uit de fysio komt dan kan je soms wel een happy stone gebruiken dacht ik zo.



En dit plaatje dat ik op FB tegen kwam, die tekst vond ik ook wel grappig (eigenlijk te erg ) en spreekt voor zichzelf

15 gedachten over “Zomaar onderweg

  1. Prachtige cartoon, een van de reclames die we wel leuk vinden is een van 3 meeuwen die op een lantaarnpaal zitten, vrouw met cabrio parkeert er onder en de meeuwen zitten heerlijk te schreeuwen dat ze in die auto gaan schijten, vrouw zet auto iets naar achteren. 

  2. Dat zie je inderdaad vaker en volgens mij meestal meer als decoratie bedoeld dan om vogels te lokken. Maar het staat leuk natuurlijk.
    Geweldig die cartoon en helemaal waar.

  3. Ook hier zie ik regelmatig bomen met bizondere nestkastjes! Ziet er altijd leuk uit. Wij vinden regelmatig happy stones in het bos. Ook ik bekijk en bewonder ze en laat ze liggen voor de volgende vinder.

Plaats een reactie