Het begint te kriebelen….

Ja nu begint het toch al een beetje te kriebelen en begin ik al wat dingen bij elkaar te zoeken voor de vakantie.
Nog even naar de kapper, nog wat in de tuin doen, heb een lijstje gemaakt wat er allemaal mee moet en wat ik nog moet doen. Als dat lijstje klopt dan is een koffer ook zo ingepakt en kan ik de dingen afstrepen die nog moeten.
Gelukkig brengt mijn zoon me naar het station zodat ik niet met twee bussen eerst hoef te reizen. Ik heb de luxe dat ik dan een rechtstreekse verbinding naar Leeuwarden heb.
Afgelopen weekend hebben we al twee fietsen gereserveerd, E-bikes allebei dezelfde fiets, ook weer geregeld.
Vanmorgen alles voor alle zekerheid ook nog maar uitgeprint, het zou me maar gebeuren dat er net een storing op mijn telefoon is en ik het niet digitaal kan scannen.
Afijn zo is er nog genoeg te doen. Donderdag Hemelvaartsdag is bij ons altijd een van de leukste dagen van het jaar in ons dorp en zaterdag nog de Moederdagbraderie waar ik een ochtendje zelf op moet staan en zondag Moederdag.
Zo vliegen de dagen voorbij en voordat we het weten zitten we (hopelijk) op de boot naar Terschelling. Ik heb er zin in.


Iedere dag neem ik ook lekker nog even de tijd om de polder in te gaan. Er is momenteel zo ontzettend veel te zien en te beleven. Zo zag ik gisteren op een foto van een tureluur een andere vogel zitten. Dacht eerst een jong van een van de weidevogels maar thuis zag ik dat het een kleine plevier echt een mooi vogeltje en best bijzonder, nog nooit hier in de omgeving gezien. Ook de zwarte sterns waren weer met een groot aantal gearriveerd. Er worden daarvoor vlotjes klaargelegd en die werden al ruziënd een beetje verdeeld. En zo ontdek ik iedere dag wel weer wat anders en wat leuks onderweg.


12 gedachten over “Het begint te kriebelen….

  1. Ik zou bijna jaloers worden, heerlijk naar Terschelling. En je zou het best wel eens kunnen treffen met het weer. En dan van Leeuwarden nog naar Harderwijk met Ariva als ik me goed herinner.van die keer dat we het ook per trein gedaan hebben.

  2. Voorpret, zo leuk al en dan moet het leukste nog beginnen! En zonder stress weggaan is ook fijn, lijstjes zijn dan handig. En niet alles op het laatste moment doen ook. Zo zit ik ook in elkaar, niks niet last minute dingen gaan doen… brrrr!!

Plaats een reactie