Kletspotvragen 9

Welke onwettige praktijken heb jij op je naam staan

Nou echt onwettig dat zal wel meevallen. Een keer een parkeerbon en een bon voor fietsen op het winkelcentrum. Dat was trouwens wel leuk ook. Ik kende de dorpsdiender heel goed vanwege mijn werk voor de krant.
Mijn zoon zat op het dorp op de middelbare school. De kortste weg was om over het winkelcentrum te fietsen.  Op school was er gewaarschuwd dat ze controles gingen houden. Ik had tegen mijn zoon gezegd, krijg je een bekeuring betaal je hem zelf.
Ik ging werken maar moest nog even een brief afgeven op zijn school, fietste over het winkelcentrum om snel te zijn er werd aangehouden. De wijkagent probeerde nog wel met vragen om een excuus voor me te vinden maar ik zei. Het is gewoon stom een gewaarschuwd mens telt voor 2. Zoonlief moest er heel erg om lachen.
(Dit was niet in 100 woorden te vangen dus 150 geworden).