KPN bedankt !!!

kpnToen ik mijn eerste computer kreeg en ging mailen en internetten ging dat nog met inbelminuten en dat ging gewoon via mijn vaste telefoon bij KNP.

Op een gegeven moment kwamen de abonnementen en de verschillende aanbieders maar ik bleef eigenlijk altijd voor mijn telefoon en internet bij KPN. Zeker toen ik voor de krant ging werken wilde ik wel kunnen beschikken over een betrouwbaar netwerk en hoewel veel verhalen soms anders zijn is het mij nog nooit gebeurd tot nu toe dat ik niet op tijd mijn stukken kon versturen of mijn mails kon binnenhalen.

Mijn kabeltelevisie liep destijds via UPC.
Bij mijn scheiding bleek het voor UPC een onmogelijke opgave om het overgeschreven te krijgen op mijn naam welke papieren ik en mijn ex ook ingevuld hadden. Opzeggen bleek met een mailtje geregeld te kunnen worden dus toen nam ik een all-in abonnement bij KPN en had ik daar alles ondergebracht.

Deze week werd ik gebeld KPN, heeft u even de tijd, o nee dacht ik weer zo’n klantvriendelijkheidonderzoek waar ik ongeveer helemaal mijn buik vol van heb, maar ik beantwoordde netjes de vragen.

Ik ben ook een tevreden klant moet ik eerlijk zeggen, heb nooit problemen gehad ook niet met overgaan naar andere pakketten.
Ze vertelde me ook dat ik mijn tablet kon activeren zodat ik bij 150 punten in Nederland gratis kon internetten, iets wat ik dus nog niet wist en meteen gedaan heb.

Daarna vertelde ze dat ze mij een korting mocht geven, nou ja dat is nooit weg natuurlijk, ik zou daar nog voor gebeld worden.
En vanmorgen inderdaad werd ik gebeld, ik krijg zes maanden lang een korting van 12,50 op mijn abonnement.

Ik ben altijd nieuwsgierig en vroeg waarom dit was, nou ja om vaste klanten te stimuleren om te blijven en belonen omdat meestal alleen mensen die overstappen of nieuw zijn korting krijgen.

Nou ik moet zeggen ik vind dat echt super van KPN en van mij krijgen ze hiervoor:duim omhoog