Kletspotvragen 10

Hoe gelukkig ben jij op school ?

Nou ja mijn schooltijd is al lang achter me, maak er maar van “was” van.
Ja ik heb eigenlijk gewoon een heel leuke schooltijd gehad. Zowel naar de lagere als op de middelbare school ging ik met plezier.  Beide geef ik ze zeker een 8.
Nooit geen problemen?  Nou ik zou het echt niet weten. Op de lagere school hadden we een leuke groep vriendinnen die bij elkaar op kinderfeestjes kwamen.
Op de middelbare school kreeg ik nadat ik een keer was blijven zitten wel een veel leukere klas als daarvoor maar toch…..prima voor mij mijn schooltijd met mooie herinneringen.

13 gedachten over “Kletspotvragen 10

  1. Ik vond er weinig aan de hele school, heb er niet veel herinneringen ook aan. Was wel braaf meisje dat gewoon goed meedeed op school en leerde.

    Wat er buiten school gebeurde was zoveel leuker. Ging ook al met 16 van school, werken was wel leuk

  2. Mijn schooltijd was een leuke tijd, zowel op de lagere als op de middelbare school. Ik was op de lagere school de beste van de klas en op de middelbare school net goed genoeg om ieder jaar over te gaan en het eindexamen te halen. Vanaf mijn 13E waren er veel belangrijkere dingen in mijn leven dan studeren voor hoge cijfers.

  3. School vond ik vroege niet echt leuk ondanks dat ik goed mee kon komen dus daar lag het niet aan.
    School was ineens wél leuk toen ik nadat de kinderen de deur uit waren de moeder mavo en havo ging doen.

    1. Je hebt het dus helemaal ingehaald de schooltijd. We hebben zowel van de lagere als de middelbare school een reünie gehad die zo super leuk was. En veel van de leerlingen ook goede herinneringen hadden aan onze schooltijd. Niet allemaal natuurlijk.

  4. Van mijn schooltijd (van 1955 tot en met 1968) heb ik genoten, leren ging me gemakkelijk af. Op de lagere school was ik een van de beste leerlingen, op de middelbare school deed ik net genoeg om ieder jaar over te gaan en met redelijke cijfers te slagen voor het eindexamen. Geen dag met tegenzin naar school gegaan en nooit gespijbeld. Wel regelmatig strafwerk gehad en na moeten blijven maar vooral veel lol gehad met klasgenoten, vrienden en het onderwijzend personeel.

    1. Ongeveer mijn verhaal ook dat is toch heerlijk om zo terug te kunnen kijken op een mooie schooltijd. Op de lagere school zat ik ook in een groepje die goed konden leren en dan ook nog bijles kregen in Frans en Algebra en daar eerder voor naar school kwamen.

    1. Ja dat mocht toen nog he slaan op school. Goed dat het afgeschaft is hoewel voor sommige kinderen kan het misschien wel eens geen kwaad een opvoedend tikje zeg maar niet met een lineaal of erger natuurlijk.

Plaats een reactie