Kletspotvragen 14

Wat is de mooiste plaats waar je eens wakker geworden ben

Dan moet ik meteen denken aan een keer dat het zo heet was. Wij woonden nog boven de winkel en op onze woonetage zat een plat dak. Het was er ’s nachts dan ook smoorheet.
Mijn ex ging op een kade gelegen midden in de polder regelmatig vissen. We besloten om daar te gaan slapen. Twee slaapzakken en kussens meegenomen en daar in het gras gaan liggen slapen.
Heel aangenaam was het ook niet in het gras en met muggen maar het leukste kwam nog toen we wakker werden en de schapen die daar liepen nieuwsgierig kwamen kijken. Zo leuk.

10 gedachten over “Kletspotvragen 14

  1. Ik heb een tijdje als soort reisleidster gewerkt, moest van een locatie naar een andere om een groep te begeleiden. was in Zwitserland en ik kwam er pas laat in de avond aan.

    Toen ik gordijnen de volgende ochtend opende keek ik op een bergtop met sneeuw uit.

    Was ook het hotel waar mijn ex man ontmoette

  2. Wat een heerlijke plek om wakker te worden! Leuk.
    Ik word nu wakker in een beeldschoon hotelletje in het oude deel van Girona. Oude stenen muren, oude kasten en wakker worden door de kerkklok. Misschien wel de mooiste plek waar ik wakker werd.

    1. Nou je het zegt, toen ik een keer uit het ziekenhuis kwam en mijn vriendin mijn bed had verschoond en alles fris was en ik er zo in kon duiken dat is ook heerlijk wakker worden dan.

Plaats een reactie