Rokjes

Ik ben niet echt een rokkentype, sterker nog eigenlijk draag ik nooit rokken hooguit een keer met de Kerstmis of zo maar ook dan trek ik liever een lange broek aan.

Maar de laatste maanden toch een aantal kilo’s afgevallen en opeens zag ik een leuk spijkerrokje hangen in de stad en ging ik eens passen.

Voor veel dames herkenbaar denk ik, dan sta je dan in zo’n paskamer op je sokken, blote benen en dan een rokje aan met iets er op wat er ook totaal niet bijpast, pff dan moet je heel wat verbeelding hebben om te zien dat dit met iets bijpassend en een leuke panty ook nog goed zal staan.   Maar ik zie het zo voor me en koop het rokje, nu nog aantrekken.

Vandaag een rustige dag in het vooruitzicht dus ik dacht vanmorgen, rokje eens aandoen en zo gezegd zo gedaan en ja hoor het staat ook nog wel leuk moet ik zeggen. Wel even wennen voor zo’n broekenmens als ik.

Mijn zus belt ga je mee wandelen, ik zeg, heb ik eindelijk eens een rokje aan en dan gaan wandelen want wandelschoenen onder een rok is ook geen gezicht natuurlijk.

Maar even lekker naar buiten gaan wandelen trekt me dus ook wel aan en dan krijg ik van een vriend, die mijn laarzentik kent, een tip om gewoon laarzen er onder aan te trekken en inderdaad dat is de goede oplossing.
Want een rok aantrekken en dan meteen weer verkleden dan went het nooit en ik moet zeggen, het zit nog wel prettig ook dus wie weet gaat het wel vaker gebeuren, het beginnetje is gemaakt.