Weer boven water………

SONY DSCZo dat was een drukke week in het Huttendorp maar wel een fantastisch leuke week. 
Achteraf gezien hebben we het gewoon enorm getroffen nog met het weer, alleen dinsdag was een natte dag en voor de rest konden we alle activiteiten gewoon door laten gaan ook die buiten gepland waren zoals de barbecue.
Een kleine 100 kinderen bleven er in hun eigengebouwde hutje slapen,hoewel er van echt slapen meestal geen sprake is.
Wel aardig slaapgebrek na zo’n week en versleten van het hele dag lopen in kaplaarzen op een zwaar en nat grasveld.
Maar goed een paar nachten goed slapen dan is dat ook wel weer over.
Mijn huis is een puinhoop want natuurlijk is er weer het een of ander gedumpt bij me wat schoongemaakt moet worden en alles shirts die gewassen moeten worden.
SONY DSCDat was altijd mijn klusje de laatste jaren alleen dit jaar wilde een van de jongens het doen, ik vond het prima natuurlijk maar de meiden klaagden dat de shirtjes zo gekrompen waren dat ze opeens een maat groter nodig hadden of ik ze maar weer wilde wassen haha.  Met daarbij nog een zak vieze schoonmaakdoekjes en theedoeken. De was van mijn moeder en mijn eigen beddengoed en veel kleding van mezelf op zo’n smerig veld maakt het een enorme berg wasgoed. 
Maar de eerste vier draaien heb ik al gehad en die zijn al droog, nog 3 te gaan dan is het wel klaar en rest alleen nog een flinke strijkklus. Nou daar heb ik helemaal geen hekel aan dus geen probleem.
Ach eigenlijk vind ik het wel lekker die hectiek allemaal. Nou de aankomende week heb ik ook zat te doen. 
Mijn broer is nog steeds niet zover dat hij weer bij mijn moeder komt dus doen mijn zus en ik samen de extra dingen zoals de was, boodschappen doen en wat er nog meer gedaan moet worden.
Nu gaat mijn zus aankomende week op vakantie dus zijn alle klusjes even voor mij.  Gelukkig mag ik haar autootje gebruiken dat maakt me wat meer flexibel even. Hoewel ze wel prachtig weer opgeven. Dinsdag ga ik mijn fiets wegbrengen en hoop dat hij snel gemaakt is SONY DSCwant ben er wel weer aan toe aan een stukje gaan fietsen, even de polder in en ze geven mooi weer op de komende week, dus daar hoop ik nog wel even lekker van te genieten. Rest me de komende week al mijn probleemgevallen op te lossen, cameralens, (kreeg een goeie tip van Altijd mooi weer, waarvoor dank) mijn telefoon die ook kapot is, mijn fiets en als ik veel zin heb mijn open haard.  
Mijn lamp heb ik inmiddels vervangen, daarover valt later nog wel wat te vertellen haha….
De berichten voor de krant en de afspraken beginnen weer te komen dus het  “gewone” leventje komt er weer aan.