Planning…….

Atalanta1Had eigenlijk best een goeie planning voor deze week maar doordat mijn broer weer naar het ziekenhuis ging is die weer helemaal omver gegooid, sterker nog, er is niets van uitgekomen.
Gisteren wilde ik een dagje naar Blijdorp gaan daar heb ik al zo lang zin in maar ja had daar even geen puf voor om te gaan toen ik hoorde dat mijn broer naar de IC was gebracht.   ’s Middags de auto bij mijn zus op wezen halen en ’s avonds met mijn schoonzusje naar mijn broer geweest. Toen ik terug kwam fietsen dacht ik, ga nog even bij een vriendin een praatje maken die weer terug was van vakantie.
Toen ik thuiskwam en mijn sleutels op wilde zoeken kon ik ze niet vinden, nou is dat ook niets bijzonders maar nu wist ik het meteen. Heb altijd de gewoonte om mijn sleutels in de auto in het vakje te gooien dus die lagen daar nog bij mijn zus in de auto en zij woont in een ander dorp.  Ik zag nog licht branden bij de buren en voorzichting gebeld want die gaan altijd vroeg naar bed.
De buurman lag al in bed en kwam nog even op om mij mijn sleutel te geven zodat ik toch nog naar binnen kon. Heerlijk hoor zo’n sleutel bij de buren.
Het lijkt dan wel of alle energie er even uit is. Vandaag wilde ik bij mijn moeder in de tuin gaan werken maar het regende.
Haha ja zo erg vond ik dat dan nu weer niet want ik had helemaal eigenlijk geen zin er in.
Vanavond had ik vergadering van het jeugdwerk, zat lekker in huis,  had vandaag 30 km gefietst waarvan zo’n 15 km door de regen dus had het wel even gehad en helemaal geen zin.
Ik hoorde mijn telefoon aan alle kanten whatsappjes piepen, meestal lees ik ze amper want meestal zijn het van die flutberichten van een groep waar ik bij zit en die allerlei onzin met elkaar uitwisselen van het jeugdwerk.
Atalanta2Alleen nu zaten er wel berichten bij die ik moest weten, namelijk dat de vergadering vanavond niet doorging.  Ik vond het helemaal niet erg en dat is een understatement.
Zo heb ik heel de week nog niets gedaan wat ik gepland had maar toch wel een leuke week gehad.  Lekker lui geweest, wat liggen lezen en wat zitten schrijven, ook nog wel een dagje in mijn eigen tuin gewerkt maandag op mijn gemakkie.
Heb tenslotte vakantie dus dan mag dat allemaal maar hoop wel dat ik volgende week nog wat leuke dingen kan gaan doen.
Ik las dat Atalanta’s ook afkomen op rottend fruit. Nu gooi ik regelmatig een paar vijgen in de tuin, heb er zoveel die kan ik toch niet allemaal opeten, en iedere avond komen er een aantal Atalanta’s die er inderdaad op gaan zitten eten.  Zo leuk om te zien.