It geat on

Eigenlijk best een saaie dag vandaag, even nog wat proviand ingeslagen want je weet maar nooit he al zijn de winkels niet zo ver weg kan er altijd nog wel lopend naar toe ook al moet mijn fiets noodgedwongen op stal blijven.
Verder een bijzonder luie dag maar dat mag ook wel een keer, in bloggersland vind ik het ook rustig momenteel, ben niet de enige die weinig meemaakt momenteel.
Zie heel veel dezelfde foto uitdagingen (sowieso niet met uitdagingen) , ik heb daar niet zoveel mee dus als ik daar niet op reageer weten jullie waarom. 😂😂😂
Toch nog een flinke ronde gefietst op deze manier en ik voelde wel dat het al flink kouder werd, meer wind noord oost is altijd koud. Een voorproefje van wat er moet komen.
Gisterenavond belde Peter nog op om te vragen of ik alles vorstveilig had kunnen maken en ik zei alleen nog de Keulse pot eigenlijk binnen wilde hebben. Ben jij toevallig morgen nog een keer ergens in de buurt dan zou het fijn zijn even een handje te helpen, vroeg ik.
Ik ben onderweg naar je toe zei hij, ze krijgen een nieuwe dakkapel (zal ook wel een paar dagen uitgesteld worden vanwege de sneeuw verwacht ik zomaar) en hij had nog een matras en wat beddengoed waar ie even een stalling voor moest hebben en ik had gezegd dat het bij mij wel een tijdje om mocht slaan. Daarmee was hij net onderweg naar me toe. Kwam dat even mooi uit konden we meteen die pot even in de schuurt zetten. Ook weer geregeld.

De tip van Hulk ter harte genomen en een schep en bezem naar de deur gezet, heb hem nog niet nodig, is wel begonnen een beetje met sneeuwen al is het nog fijne “troep”. Een witte wereld het lijkt me best mooi hoor om dat weer eens te zien.
Nog onderweg een paar extra dingen voor de buitenvogels ingeslagen, die kunnen ook vooruit.
Afijn “it geat on” een weekje in huis zonder nieuwe boodschappen red ik makkelijk hoor, denk wel 2 maar hoop toch wel lekker naar buiten te kunnen gaan om te gaan fotograferen en wie weet een grote sneeuwpop maken.
Ik wacht het maar af. Saaie dag saai blogje het is niet anders. Ben al blij dat er eens ergens anders over gepraat wordt dan alleen over Corona, dat is voor mij dan weer het positieve van de komende sneeuw/vorstperiode.