Digitale opruiming

Dit weekend maar eens besteden aan opruimen, geen afspraken gemaakt en lekker pas om 11 uur uit mijn bed gekomen, dat is maanden geleden dat ik daar tijd voor had.

Begonnen met het opruimen van mijn computer, hij moet binnenkort weer even voor een APK’tje en dan heb ik er maar het liefst zo weinig mogelijk op staan.

En dat is nog best een klus, alle foto’s ordenen, uitzoeken wat er weg kan,maak er altijd natuurlijk veel meer dan nodig en op mijn externe schijf zetten. Bestanden bekijken, mailboxen een leegruimen, prullenbak opruimen.

Meteen maar een back-up maken, doe ik ook veel te weinig, even wat reacties lezen, hier en daar op een blog langs om wat nieuwtjes te lezen. Mijn Hyves profiel in winterstijl en zo is de dag ook weer om voordat je er erg in hebt.

En tussendoor natuurlijk 3 wassen draaien, drogen en strijken, zes liter erwtensoep maken voor de vriezer, nog een paar boodschappen doen en pannenkoeken bakken voor mijn zoon die komt eten.

Toch makkelijk als je veel dingen tegelijk kan 😉 en dus een welbestede dag zo.