Storm

Vandaag gaven ze storm op, nou ja hier viel het dus nog wel mee met die storm, het waaide best stevig maar echt storm wilde ik het nog niet noemen.

Vanmorgen met de regen er bij was het niet lekker om auto te rijden maar ja ik troostte me maar met de gedachte dat ik lekker droog met een muziekje in de auto zat en ik veel mensen zag fietsen en op brommers en scooters die het veel slechter hadden dan ik. Maar toch slecht zicht is niet prettig en ben ik altijd weer blij als ik op mijn werk of thuis ben.

Tussen de middag lekker een stuk wandelen en als ik terug kom bij mijn werk staat een collega van me in het hoekje te roken. Ik vertel haar dat ik als het zo hard waait ik het zo mooi vind, liefst langs de rivier of strand zou wandelen en dan ook nog mijn jas open doen zoals je dat vroeger deed om de wind te vangen zodat je bijna gedragen wordt door de wind en zij is het helemaal met mij eens.

Morgen geven ze opnieuw storm op, ben lekker vrij en warm in mijn bed luisteren naar de storm of wind is ook eigenlijk geen gek vooruitzicht.