10 gedachten over “COMMUNICATION” (Talking, Sign Language, Telephone, Technology,…)

  1. Wel zo plezierig om de uitslag per telefoon te horen. Wij moesten nog met z’n allen naar school en daar werden de gezakten uit de groep geroepen. De dreun die je dan krijgt, komt des te harder aan.
    Een mooie invulling van het thema!

  2. Net als Hanny, moest ik opok als “examengroep” op het matje. Helaas was er eentjue gezakt, en die heette ook Corry. Je weet niet waar je het zoeken moet. Maar een opluchting als blijkt dat het die andere Corry betreft…..
    Mooi uitgebeeld

  3. Leuke foto …….. toen ik eindexamen deed van de middelbare school, hadden wij nog geen telefoon, wij kregen het gewoon op school te horen, maar via de telefoon lijkt mij toch wel prettiger.

  4. Ja ik kreeg het ook nog met een hele groep tegelijk te horen, weet nog de spanning van het wachten en de teleurstelling van de 2 die toen gezakt waren maar kan ook nog moeiteloos het euforische gevoel oproepen wat je dan krijgt. En zo zag ik (inmiddels al weer bijna 10 jaar geleden trouwens) mijn zoon toen ook kijken.

Plaats een reactie