Happy Valentine

Je kan geen winkel binnenkomen of je wordt overspoeld door Valentijnartikelen kaarten, bekers, snoep, kleding, dekbedden te veel om op te noemen eigenlijk.

Het felle rood en de vlammende harten, de kaarten met de meest prachtige teksten kijken je allemaal aan en lijken te zeggen

koop mij

Maar ze zijn aan mij niet besteed al moet ik zeggen dat ik een dag van de vriendschap wel een mooie gedachte vind.
Toch is het net als met Moederdag als het van deze ene dag moet komen de vriendschap is het wel heel zuinig eigenlijk.
Liever ervaar ik het hele jaar door de vriendschappen van mensen en gelukkig gebeurt dat ook wel.

Toch ben ik ergens voor gevallen, ik zag een steen liggen in de vorm van een hartje waarop geen vlammende tekst stond maar gewoon simpel ” Jij maakt me blij !”

En dat is mijn Valentijngevoel voor deze dag voor de vriend(inn)en die me lief zijn

“Jij maakt me blij” .

Iets mooiers kan ik me niet voorstellen.