Moederdag ………

Gisteren was het Moederdag, ik weet als het van deze dag af moet hangen dan is het niet goed maar toch vind ik zo’n dag ook wel weer speciaal.

En ook speciaal is wel dat ik nog steeds een moeder heb dus die inmiddels al 96 jaar oud is en het gewoon ontzettend leuk vindt als ik bij haar op visite kom en zeker op Moederdag rekent ze er toch wel een beetje op dat de kinderen langskomen.

Mijn zus moest werken op zondag en samen waren we er vrijdag geweest en hadden we haar een cadeau gegeven maar zondag dacht ik, ga toch nog maar even een bakje doen bij haar en dat gaf me toch wel weer een goed gevoel achteraf omdat ze dat zo fijn vindt.

Mijn zoon had zaterdag gebeld, mam, wat wil je hebben voor de Moederdag dus ik had een lekkere bodylotion of zoiets dergelijks gevraagd.
Zondagavond na de voetbal zou hij langskomen en opeens dacht ik ’s morgens, ik sms hem of hij zin heeft om vanavond met zijn vriendin en mij uit eten te gaan. En dat viel in goede aarde, kreeg meteen een sms’je terug, leuk mam en ik ging reserveren bij de Italiaan.

Was al weer een tijd geleden dat ik daar geweest was en heb daar nog goede herinneringen aan. Het is wel een leuke zaak met life muziek van een dikke pianist en zanger met een groot gevoel voor humor.
Het was echt helemaal uitverkocht en ik was blij gereserveerd te hebben en het was heel gezellig. Lekker weer bijgepraat met zoon en schoondochter, kreeg een mooi cadeautje en we hebben heerlijk gegeten.

Een Moederdag om in te lijsten.