Scoren bij Karwei

Tja als je dan geen werk meer hebt ga je maar werk zoeken en wat dat betreft kan ik in thuis nog wel even aan de slag.

Heb nog aardig wat verfwerk wat ik wil doen en ben gisteren al begonnen aan de badkamer met een dagje schuren, niet altijd het leukste werk om te doen maar vooruit het moet ook gebeuren.

Vanmorgen gekeken wat ik nog nodig had aan verf want bij Karwei hebben ze stickerweken, dus 20% korting en dat scheelt wel want verf is toch best duur.
En had ik vorige week van iemand gehoord, als je niet in één keer afrekent mag je overal stickers van 20% opplakken, dus bij buren en familie extra stickers opgehaald.

Vanmiddag lekker neuzen bij Karwei, vorig jaar toen ik mijn slaapkamer opknapte had ik een mooie deurklink gekocht en die wilde ik wel op alle deuren boven hebben en met zo’n actie is dat nog een beetje betaalbaar. Had voor alle zekerheid even een foto van de deurklink gemaakt want ik weet het wel, dan sta ik daar en denk ik welke was het ook al weer.

En ik had nog geluk, precies deze deurklink was afgeprijsd van 35,00 voor 27.00 en daar ging dan nog 20% van af dus kwam hij nu op 21.60 per klink dus dat was niet verkeerd.

Op zoek naar mijn verf, ik wilde in het hele huis een basiskleur gebruiken en het was mijn dag want enkele kleuren (die zullen wel uit het assortiment gaan ) gingen voor de halve prijs weg en daar nog een keer 20% af dus ik nam de 3 blikken die er nog stonden maar mee, dan kan ik voorlopig vooruit.

Nou ja toen zag ik nog zo’n schattig vogelhuisje staan en vond dat ik dat mezelf wel cadeau mocht doen met zoveel voordeel scoren bij Karwei.