Quality time

Vandaag om het maar met een mooie Nederlandse uitdrukking te zeggen Quality time gehad met mijn zoon en dat voelt altijd heel bijzonder aan.
Mijn zoon ging bij onze scheiding om praktische redenen bij zijn vader wonen en natuurlijk miste ik hem enorm, zeker de eerste tijd.

In het begin probeerde hij nog zijn week te verdelen tussen zijn vader en mij maar dat werkte niet, dan was hij bij mij en zijn sportspullen bij zijn pa en zo ging het ook met schoolspullen, dus dat werkte niet.
Met pijn in mijn hart zei ik dat hij een vaste stek moest hebben en dat werd bij zijn vader.

Maar wij hebben altijd een heel sterke band gehad dus hoewel ik hem niet zo vaak meer zag ( studie, pa, vriendin, sport, uitgaan) is het als we samen zijn altijd heel fijn en praten we weer over van alles lekker bij en nu dan ook als twee volwassenen.

Mijn mailbox open vanmorgen was daar een mailtje, eeehhh mam wilde je nog niet wakker sms’en maar zullen we even naar de stad gaan. Heerlijk om zo je eerst mailtje te lezen dus meteen even gebeld en afgesproken.

Samen gaan winkelen en dat kwam ook nog wel mooi uit want over een week of twee is hij jarig en nu kon ik hem mooi een cadeautje meteen geven.  Natuurlijk gaat hij tegenwoordig met zijn vriendin winkelen maar soms gaan we ook nog als in de goeie ouwe tijd samen.

Hij is gek op mooie kleding en vooral schoenen zijn een zwak punt van hem maar hij heeft inmiddels wel zijn smaak aangepast aan zijn portemonnee en koopt niet meer de allerduurste schoenen zoals vroeger wel een groot deel van zijn kleedgeld daaraan opging.

Als we samen zitten te lunchen sms’t hij even met zijn vriendin om te vragen wat ze met het avondeten zullen gaan doen.
Zij stelt voor om bij een Pannekoekenrestaurant te gaan eten en vraagt of ik ook mee gaat.

En natuurlijk zeg ik geen nee, het is echt een lieve schoondochter en vanavond hebben we dus in de Pannekoe gegeten, een leuk pannenkoekenrestaurant.  Een super leuke dag zo.