Goed versierd is niet lelijk…..

Vandaag bij Pretty haar adventshuisje gaan brengen want het begon op 1 december.
Haar ouders waren niet thuis, maar wel de oppas oma. Ik zei dan zet ik het wel stiekem in de kast en mogen ze het zelf geven vanavond maar zij zei, niet doen joh geef het zelf dat is veel leuker en dat was het ook.
Ze vond het zo leuk maar wilde wel meteen alle laatjes open doen haha. Zo grappig. In het eerste laatje had ik een stempeltje gedaan, hartjes. Hij paste er maar net in maar ze vond het prachtig, wilde meteen overal gaan stempelen. Maar even gezegd dat het wel de bedoeling is op papier dat te doen. Was nog best lastig om het vol te krijgen want het waren echt wel piepkleine laatjes. Maar wel leuke dingen gevonden, wat haarbandjes, speldjes, stickertjes, tattoos, kleine gummetjes en nog een paar doosjes met rozijntjes en nog wat dingetjes. We hebben hem maar bovenop de kast gezet anders was ie denk ik wel vanavond al leeg geweest.
Nou ja lekker rondje gefietst vandaag, het was prachtig weer, wel een stevige wind. Kwam nog een oud collega van mij tegen die aan het wandelen was. Nog een poosje staan praten, wij werkten heel lang geleden samen op het gemeentehuis. Zo leuk om hem weer eens tegen te komen.
Thuis kreeg ik opeens zin om te gaan versieren voor de kerstmis. Een aantal dozen naar beneden gehaald en begonnen met de huisjes neer te zetten en de verlichting buiten gemaakt, ook wel weer gezellig gezicht.


Ben nog niet klaar, morgen een boompje halen. Ach ja mensen versieren van alles. Een tijdje geleden al weer zag ik een fiets die wel heel bijzonder versierd was met ik heb ze niet geteld maar wel een flink aantal knuffels. Wel een grappig gezicht. Ach ja goed versierd is niet lelijk toch……..