Thursday Challenge “ONE” (One of Anything, Unique, Standing Out, Special,…)

Het thema van deze week “One” .

Uit de serie handgemaakte gouden hangertjes kreeg ik ooit dit gouden danseresje met een briljantje in haar handen, symboliserend vrijheid waar er dus maar één van is.
Ik draag hem eigenlijk nooit meer omdat ik niet zo van gouden sieraden hou maar ik vind hem nog wel steeds heel mooi.
Meer foto’s op :

http://www.spunwithtears.com/thursday.html

12 gedachten over “Thursday Challenge “ONE” (One of Anything, Unique, Standing Out, Special,…)

  1. Wat een schitterend hangertje zeg!! En wat een mooie symboliek is er aan gegeven.
    Wees er maar zuinig op en misschien als jij je echt vrij voelt ga je het toch nog eens dragen, wie weet,……..

  2. Mooi ding. Het heeft stijl. Ik kan me voorstellen dat je zulks niet draagt maar er een mooi plekje voor hebt waar je er af en toe naar kijkt. Ik zou het inderdaad nooit wegdoen.

  3. Zojuist viel mijn blik op je kopfoto. In gedachte maakte ik een vergelijking met dat hangertje. En tegelijkertijd dacht ik aan dat bedrijf waar je zo waardig afscheid van hebt genomen. En daarna dacht ik: niks ‘gewoon Anneke.’ Die stijl en die waardigheid, DAT is wat je bent.

  4. Dank voor de reacties, het gekke was toen ik het thema zag ik meteen aan deze hanger dacht terwijl het al jaren in mijn kluisje ligt en ik er eigenlijk nooit naar om kijk.
    Heb hem jarenlang dag en nacht gedragen en toen ik hem pakte om een foto van te maken dacht ik nog wel,eigenlijk is ie best mooi, misschien toch maar weer eens dragen een keer. Dus wie weet.

Plaats een reactie