Het bloed kruipt………….

Tja zo gaat dat, zo wil je een blogpauze omdat ik toch wel een soort dipje had en even helemaal nergens zin in had en dan krijg je opeens van dat prachtige weer en dan lijkt het wel of de wereld er niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk zonniger uit ziet.

Zoals vandaag, ik voelde me net even op vakantie in een warm land toen ik vanavond met mijn zus en haar kleinkinderen zat te eten bij de Italiaan Bella Milano die een heerlijk terras gemaakt hebben waar je lekker buiten kan eten.

Twee kinderen die niet lopen te vervelen of klieren aan tafel maar het ook supergezellig vinden en zo zitten we zo’n twee uur met elkaar te eten, te kletsen en het gewoon gezellig hebben.

Eens gekozen voor iets anders dan een pizza maar een visgerecht met een zalige salade en spaghetti er bij. Om je vingers bij af te likken zo lekker was het.
Mijn zus haar oudste kleinkind zei ook, het lijkt wel of we op vakantie zijn en zo voelde het ook aan, zon, warmte, terras, lekker eten……… kortom genieten met een grote G.

13 gedachten over “Het bloed kruipt………….

  1. Heerlijk dat je zo genoten hebt Anneke! En leuk dat je dit ondanks je blogpauze met ons wilt delen! Geniet lekker van de zon de komende week!

  2. Lekker eten bij Bella Milano…daar komen wij ook graag. Ik ben blij dat je het allemaal wat rooskleuriger inziet. En het is je zo gegund! De zon blijft nog een poosje schijnen, dus neem het er maar lekker van! Liefs,

  3. Heerlijk he? En dan blijkt maar weer eens dat je overal dat vakantiegevoel kan hebben, zelfs dicht bij huis. 🙂 Het blijft nog even, het lekker weer ………. geniet er van.

    1. Dank je Hulk, ja als de zon schijnt ben ik een ander mens is soms ook wel eens lastig haha mijn gemoedstoestand past zich wat dat betreft naadloos aan bij het weer.

Plaats een reactie