“MUSIC” (Musical Instruments, Live Music, Sheet Music, CDs, iPods, Music Players,…)

Foto voor het fotothema van deze week “Music”
Jong geleerd is oud gedaan.

Kinderen van een school mogen proberen op muziekinstrumenten van de muziekvereniging te spelen en de meeste deden dit met veel enthousiasme.

17 gedachten over ““MUSIC” (Musical Instruments, Live Music, Sheet Music, CDs, iPods, Music Players,…)

    1. Ja dat nummer ken ik, heb trouwens een paar jaar geleden nog met haar gepraat toen ze een optreden deed hier in mijn dorp en ik daarvan verslag moest doen voor de krant, het is een leuk mens ook nog en natuurlijk zong ze dat nummer toen ook.

  1. O geweldig dit knulletje …………. kei hard met bolle wangen zoveel mogelijk herrie uit deze tuba proberen te halen hahaha ……….. zal hem vast gelukt zijn 🙂

  2. Het plezier spat er van af! Die bolle wangetjes: mag helemaal niet. Mijn dochter deed het in het begin ook, maar ze is door de muziekleraar goed begeleid, en nu speelt ze zo ongeveer de sterren van de hemel op haar euphonium. Hopen maar dat dit knulletje ook lekker verder gaat met muziek maken…..

    1. Dat lijkt mij ook wel inderdaad maar dit was gewoon een kennismaking ze mochten allemaal een instrument uitkiezen en dit joch was zo enthousiast dat het me opviel. Ja ik vind het jammer dat ik nooit iets heb leren spelen en ook mijn zoon niet op een muziekcursus heb gedaan, vind het zo mooi eigenlijk altijd.

Plaats een reactie