Park

De foto uitdaging van deze donderdag is:
“PARK” (Woodland, Recreation Area, Playground, Garden,…)

Doe niet altijd meer mee maar dit sprak me wel aan omdat deze foto heel veel herinneringen brengt. Een foto genomen in een parkje dicht bij mij huis waar ik altijd de hond uit ging laten.

Met mijn logeerhondje er weer iedere dag geweest, zo leuk om er weer eens te komen, in je uppie ga je daar niet zo gauw wandelen, waarom eigenlijk niet vraag ik me meteen af.

In het water was toen een boomstronk gevallen en vormde een klein bruggetje midden in het water.
In de loop van de tijd zag je het steeds verzakken, veranderen en op een gegeven moment helemaal verdwenen.

Meer foto’s op http://www.spunwithtears.com/thursday.html

16 gedachten over “Park

    1. Ja dat is inderdaad zo, zeker bij jullie loop je zo lekker naar de Surfplas enz. vind het mooi daar. De Loet is ook wel mooi natuurlijk maar dichterbij zeker ook. Ook een fijn weekend…..

  1. Mooie foto, en ja waarom niet in je eentje wandelen he, die vraag stel ik mezelf ook wel eens, heb t antwoord nog niet gevonden, jij wel?

    Al heb ik natuurlijk honden, dus ik loop wel regelmatig in mijn eentje al voelt dat dan niet zo 😉

    1. Ja vorige week had ik een logeerhondje en dan ga ik ook 4x per dag wandelen en zonder hondje ga ik ook wel eens wandelen maar wel veel minder. Vind wandelen in mijn eentje niet zo leuk, fietsen heb ik dan minder moeite mee.

Plaats een reactie