Planning ……

Soms loopt mijn planning opeens helemaal in de soep zoals gisteren en vandaag toen opeens alles anders ging dan ik van plan was.

Ik geef mezelf tegenwoordig taken om iedere dag te doen om weer wat structuur te krijgen, zo zet ik ook weer een wekker om op tijd op te gaan.

Gisteren was dat de kamer en keuken schoonmaken maar mijn zus belde om ergens naar toe te gaan en halverwege mijn schoonmaakmissie ging ik met haar  mee.
En zo was ik ’s avonds weer aan het poetsen en schoonmaken in huis, ook niet zo erg natuurlijk.

Vandaag afgesproken om met mijn zwager mee te gaan naar controle in het ziekenhuis. Hij moet deze week 2x en ik had met mijn ex afgesproken dat we allebei 1x zouden gaan, hij donderdag en ik vandaag.

Kom ik vanmorgen bij de zorginstelling en wie zit er al in de taxibus, mijn ex dus.  “Jij zou toch donderdag zei hij”‘ . Pfffff ****** daar valt nog steeds geen afspraak mee te maken.
Dat betekent ook meteen dat mijn planning voor donderdag weer anders is.

Dus ik ga weer naar huis maar het lijkt net alsof ik niet weet wat ik moet gaan doen, zo’n vreemd gevoel, dus ga ergens een bakje doen en loop de rest van de dag zonder doel en idee rond in huis en tuin.

Vanavond gaat het fietsen met de buuf wel door gelukkig, het is heerlijk weer om een paar uurtjes te fietsen en even op een terrasje van de golfclub nog een bakje thee te drinken.
En ach ik wil ook niet zo star worden dat ik alles afzeg om me aan mijn planning te houden maar soms is het wel vervelend.