Leuk speelgoed

Vandaag kreeg ik mijn Samsung galaxy tablet en ik moet zegen het is een leuk speeltje 🙂

Het lukte me zelfs in een keer mijn internetcode te activeren . Een code die ik twee weken geleden toen mijn zoon mijn nieuwe telefoon installeerde absoluut niet meer wist. Zo heb ik nu ook mijn blog er opzitten en mijn mails en dat is wel leuk.

Maar eigenlijk is het gewoon een leuk speeltje waarmee ik mezelf een keer mee verwend heb.

Nog niet zo leuk als lekker in de zon liggen dus dat heb ik vanmiddag nog even gedaan. Heerlijk was het vandaag weer, wie weet hoeveel mooie dagen we nog krijgen dus maar even pakken.

Als er even geen berichten verschijnen dan ben ik druk bezig alle 127 bladzijden van de gebruiksaanwijzing door te nemen…..  en dit is dus het eerste bericht met mijn tablet gemaakt.   Alleen de foto later toegevoegd via mijn normale computer en dat gaat nog steeds wel iets makkelijker.