Gratis naar het Circus

Aan het einde van de week komt er hier een Circus in het dorp, nu heb ik zelf niet zo heel veel met Circussen maar ik hoorde wel dat veel mensen er naar toe zouden gaan.

Ik kreeg een persbericht en daarin stond dat er onder de lezers van mijn krant 5×2 vrijkaarten weggegeven mochten worden.

Tja wat moest ik daar mee, vond het wel een leuk idee maar om ze nou lukraak aan familie en kennissen uit te delen vond ik ook weer niet kunnen.
Dus bedacht ik toen dat ik persbericht uit zou breiden met de oproep om door te geven waarom iemand graag naar het Circus wilde of dat er misschien mensen waren die andere mensen een paar kaarten cadeau wilden geven met een goeie, ontroerende of leuke reden.

Ik hield even ruggespraak met de uitgeverij en die vond het ook een goed idee, dus stuurde ik een mailtje terug naar het Circus met het voorstel het zo te doen, een enthousiast positief mailtje terug was het antwoord.

Morgen komt de krant uit en ik ben benieuwd of er reacties op komen, de krant wordt hier in de dorpen waar ie verspreid wordt heel goed gelezen dus ik verwacht het wel.
En dan mag ik de meest grappige, originele, ontroerende mailtjes belonen met 2 vrijkaarten en dat vind ik wel heel bijzonder om te doen

Moet daarbij natuurlijk wel proberen niet toevallig die mensen kaarten te geven die ik persoonlijk ken, mag wel als ze voldoen aan de criteria,  en zo verdelen dat in ieder dorp vrijkaarten zijn.
Ik vind het best spannend maar zie er ook naar uit, even kijken hoe goed wordt onze krant gelezen en wie reageren er op korte termijn want daar hebben ze 2 dagen maar voor……    Ben heel benieuwd……….