Beetje spijbelen…..

Vanmorgen vroeg wakker, 7 uur, voor de zondag en nog wel even blijven liggen maar kon niet meer slapen dus maar op tijd er uit gegaan.
Wat muziek zitten luisteren, nog een wasje gedraaid, mijn dagboek bij zitten werken, eigenlijk altijd vaste prik op de zondagochtend en nog zitten chatten met een vriend een tijdje.

Ik wilde vanmiddag naar mijn moeder gaan en meestal als het zonnetje schijnt heb ik veel zin om te gaan fietsen maar vandaag ontbrak die helemaal en ben niet gegaan.
Voel me dan altijd wel een beetje schuldig want ik weet dat mijn moeder er een beetje op rekent dat ik kom als het een beetje weer is.
Maar soms mag ik ook wel een beetje spijbelen vind ik van mezelf.

Lekker een boek gepakt en een tijdje gaan liggen lezen en lui zijn en zelfs nog even weggedut.
Daarna drie wasmanden met wasgoed opgevouwen en gestreken, alles was lekker buiten gedroogd, zon en wind, dan gaat dat wel goed.
Vanavond kwam mijn zoon met zijn vriendin eten. Een verademing moet ik zeggen, wat een leuke meid is het.
Het was dan ook heel gezellig, ben zelf niet zo’n goeie kok maar had een lekker rijstgerecht gemaakt, het smaakte nog ook. Stokbroodje met kruidenboter vooraf,lekkere salade er bij en ijs toe. Ik had mijn best gedaan vond ik wel.

Nog even lekker na zitten tafelen en praten alsof ik ze al jaren ken zo leuk.
Nou ja beetje gespijbeld maar toch wel een heel leuke dag zo eigenlijk en zoonlief kon al zijn kleding weer schoon en gestreken mee naar huis nemen.