“TOUGH” (Strong, Durable, Difficult, Conditioned, Mighty, Hard,…)

Het fotothema van deze week TOUGH (Sterk, Duurzaam, Moeilijk, Gecontroleerd, Machtig, Heftig)

De eeuwige strijd tussen water en land:
The eternal struggle between water and land

Hier het teruggeven van land aan rivier de Lek.
On the photo giving back land to the river Lek

Meer foto’s op :

http://www.spunwithtears.com/thursday.html

23 gedachten over ““TOUGH” (Strong, Durable, Difficult, Conditioned, Mighty, Hard,…)

    1. Dank je wie weet komt de inspiratie nog 😉 Toevallig kwam ik dit tegen bij oude foto’s die ik zat te bekijken. Het is trouwens inmiddels een prachtig natuurlijk gebied geworden waar zelf lepelaats gesingnaleerd zijn.

  1. Ik had hier volgens mij toch al gereageerd. In de spambak gevallen? De strijd om het land en het water gescheiden te houden is eeuwenlang een harde strijd geweest. Nu wordt er vaak net zo hard gestreden om/over het al dan niet teruggeven van land aan de natuur/de rivier.

    1. Ja je stond inderdaad bij de Spam er stonden nog meer berichten bij ook die van Melody, weet ook niet precies hoe dat werkt. Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo vaak naar kijk of daar wat inzit. Eens wat vaker doen dus. Maar goed inderdaad ook deze teruggave had heel wat voeten in aarde voordat het er door was. Het is nu een prachtig natuurgebied. Heb er toen een artikel overgeschreven en ik vond het fascinerend om daar te lopen op die dam midden tussen het water in.

  2. Heeft m.i. totaal geen zin om land terug te geven aan de Lek.
    Dat ding blijft toch wel lekken!

    Heerlijke Hollandse foto, meisje!

  3. Een prachtige foto! Wij mensen komen steeds meer tot de ontdekking dat de natuur, waar wij die hebben proberen te bedwingen, zijn eigen weg gaat en dat je die ruim baan moet geven.

Plaats een reactie